Darwin

13 april 2017 - Darwin, Australië

En toen zaten we alweer 2 dagen in Darwin, het noordelijkste puntje van Australie middenin de tropen! Darwin ligt dichter bij Java en Bali dan bij het eigen Sydney (bron: Lonely planet guide). Heel Europa past makkelijk in dit grote land. Het weer hier is nogal sweaty....pfff. Vanochtend de camper ingeleverd bij Maui, slechts 3 km van de camping en nu in het Travelodge hotel in het centrum. Er was sprake van alweer een cycloon, dat zou onze 2e geweest zijn, maar deze blies letterlijk de aftocht gelukkig. Wel weer de nodige regenbuien tot gevolg. De camping eergisteren stond geheel blank (zie foto). Waar hebben we dat eerder gezien... Vandaag dan gewoon weer mooi weer. Verder nog wat souvenirs aangeschaft en tevens een heus tropisch hemd haha.

Morgenmiddag 16u vertrekt het vliegtuig naar Singapore en van daaruit naar ons Amsterdam, alwaar we zaterdagochtend 06u ongeveer aankomen. We hebben de hele vakantie met 4 tijdszones tegelijk geleefd:)

Al met al een prachtige reis geweest met een wat mindere week aan de oostkust vanwege Debbie. Toch ook wel weer spannend evengoed met een mooie 'ontsnapping' via Brisbane naar Alice springs.

Gegroet en seeya weer thuis!

Liesbeth

Ton