We zijn er!

21 maart 2017 - Sydney Harbour, Australië

Hallo allen,

Wij zijn gearriveerd in Australië na een reis van 22 uur en al weer een paar dagen onderweg.  De eerste dag in Sydney rondgewandeld. The Operahouse bekeken uiteraard en ook de botanische tuin en wat winkelstraten. Het dagje was te kort voor meer bezienswaardigheden.

Zondagochtend  de camper opgehaald en na een lange uitleg dan eindelijk op pad. Vanwege de regen in Sydney wat nog wel een week zou aanhouden besloten we een alternatieve route te kiezen. Dat werd richting binnenland naar Waggawagga waar ik, heel grappig, in 2011 ook ben geweest met mijn broer Albertjan en zijn gezin. Ik herkende het direct,  was nog precies  hetzelfde. Nog even getwijfeld om nog verder het binnenland in te gaan  maar dat werden wel veel km om en aangezien we op 3 april in Cairns moeten zijn om de camper terug te brengen toch maar niet gedaan.

We zijn  nu in Tamsworth en gaan vanaf morgen richting de kust. We hopen dat het dan weer droog is daar. De temperatuur is trouwens heel goed, tussen de 25 en 30 graden en het regenwater is dan ook lekker warm.

1. Frank Groot:
    22 maart 2017
    Hoi Globetrotters, Veel plezier aan de andere kant !! Hebben jullie de sterrenhemel al goed kunnen zien? Kangoeroebiefstuk gegeten? In the Operahouse gaan La Traviata én La Bohème (...) Valt het Australian accent mee?
    By the way - wie is "ik" ? (Liesbeth?) :-)
    Liefs en groeten, Frank XX