Een dag zonder tropische bui

25 maart 2017 - Forest Glen, Australië

We hebben op een prachtige camping in Coffs Harbour aan de zee gestaan met kangaroos in de voortuin. Heel bijzonder hoor. Voor niets en voor niemand bang hielden ze alleen elkaar in de gaten. Er werd onderzoek naar ze gedaan door biologen en enkele waren dan ook gemerkt. Er was er ook eentje bij met een 'Joey in the pouch', een jong in de buidel.

Ook daar gezwommen in de Pacific die gewoon warm was. De volgende dag was wat regenachtig en dus een prima dag om bij Maui in Brisbane de koelkast in de camper te laten vervangen :-). Die gaf geen pukkel meer en dat is niet handig bij 27 graden. Gelijk maar even de bestek-lade die niet meer open ging laten maken en ook het geklapper onder de camper dus weer volledig gereviseerd op weg.

Vandaag een prachtige dag, onbewolkt en 30 graden. We hebben een markt bezocht, Eumundi, waar echt alles te krijgen was van groente tot schilderijen en van hoeden tot wierook. Een beetje een hippiemarkt van locals en heel uitgebreid. En je kon er ook lekker eten. Daarna naar Noosa Heads naar het strand en een wandeling in Noosa National Park, heel  erg mooi!

We zitten nu bij de camper aan een biertje en het is nog 25 graden!  Wat willen we nog meer!

Liesbeth

1. Marianne Goedhart:
    25 maart 2017
    Klinkt heerlijk. Mooie foto's
    Wat een enorme camper. Veel ruimte.